fotboll ♥

hejsan nu har jag precis varit på fotbolls träning med järvzö:) det var jätte skönt att röra på sig för jag har bara latat mig hela helgen. i kväll ska jag på en till fotbolls träning med amanda på ljusdals 98 or( detär första gången så det är lite pirrgt!) men det ska bbli kul!!! sen i morgon är det slut på helgen för då är det skolaaaaaaaaaaaaaaa! inte bra men endå bra ? nu ska jag äta lite lunch och sova lite middag eller nåt innan träningen börjar!! pappa malin jocke leo ska åka till hudik till min farmor för hon ligger på sjukhuset:( hon har brytit armen riält allså!! sen åker dom på mackedonken;) hoppas ni har det bra !´hare bäst
(///// Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0