bye my self...

                     



hejsan mina kära vänner...
jag har nyss kommit hem från bibblan med amanda fast först var vi och fikade på ny fiket med klassen det var jätte gott!. i morgon ska jag inte göra någonting bara städa rummet och köpa lite godis tills på lördag när jag ska vara med Emilia och vi ska ha jätte roligt LÄNGTAR, sen nu är jag hemma själv. jag gör ingeting bara har tråkigt. men jag håller på att bli medlem på GIRL:IT men jag vet inte än vi får se det :) ♥ sen håller jag på att planer lite till min tjej middag när jag fyller år men jag vet inte riktigt vilka jag ska bjuda. men några är jag lite säker på!♥ jag håller på att tänka på om jag ska ha en tävling men jag vet inte än vi får se! ♥ men nu måste jag sluta!♥ hoppas ni har det bäst!
kram /// Alexandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0