bara Awsome ♥

hejsan i dag var det första dagen i skolan. men det är tråkigt med skola. Men amanda var där så vi hade lite kul jallafall. efter skolan gick hon och jag på bibblan och vi fikade och spelade fia med knuff och amanda lärde mig shack!. i morgon är det skolan med. och jag ska ge amanda min julklapp till henne. DET SKA BLI JÄTTE KUL HOPPAS HON BLIR GLAD FÖR DEN!!!! snart hemtar pappa mig efter han har slutat jobba. amanda åkte hem klockan tre men pappa hemtar mig vid fyra. hela helgen har jag varit med bästa emilia. och vi har inte sovit en blund allså för vi drack energi dricka (jättemycket) sen var vi med steffi och patricia en stund. vi va hemma hos mig. steffi svimma för hon fick asma anfall men hon mådde bättre sen. Men dom två åt up alla mina och emilias popcorn så det blev smuligt överallt!! så vi damnsuga innan pappa och malin kom hem!! vi städa och sen åt vi jätte mycket glass och lyssnade på jättehögt musik tills klockan var kanske halv ett!!! det var en toppen helg!! sen snart ska jag ha min tjejmiddag med några. jag ska ha den för jag fyller år snart!!! men det är tyr ganska länge kvar !! men jag längtar!!. hoppas alla kan komma då!ja... sen har jag inte gjort så mycket mer. men hoppas att ni har det bra puss & kram
hare bästa / Alexandra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0